Thursday 12 March 2015

Lindsay Lohan Bertudung, Diana Danielle Pula Bergaya Seksi

.



Gaya pertama memperlihatkan Diana yang hanya berpakaian ala bikini sambil membuat gaya dia menutup sebahagian tubuhnya dengan bendera Amerika Syarikat.



Selain itu, dia juga tampil dengan gaya berbaring dan mengena baju T berwarna hitam yang dipadankan dengan seluar pendek sekaligus menampakkan paha dan betisnya yang putih gebu!



ksi-aksi 'posing maut' yang dilakukan isteri pelakon Farid Kamil ini mendapat reaksi dan komen-komen negatif peminat yang menyifatkan Diana yang sudah bergelar ibu dan isteri tidak wajar bergaya seperti itu.



Ada juga yang mempersoalkan di mana rasa malu dan hormat Diana kepada suaminya, Farid.



kami cuba menghubungi Diana menerusi pengurusnya Fadzil Zahari untuk mendapatkan komen tetapi panggilan berkenaan tidak berjawab.



Diana sebelum ni pernah mencetuskan kontroversi ekoran tindakannya meluahkan rasa tidak puas hati gara-gara sekeping gambar Nora Danish bersama Farid untuk promosi sebuah filem, dimuat Nora menerusi laman Instagramnya.



Diana juga mempersoalkan kenapa dalam banyak-banyak gambar untuk promosi filem tersebut yang ada tetapi gambar Nora memegang tangan suaminya juga yang dimuat naik ke laman sosial.



Dua foto yang dimuat naik Lindsay Lohan di Instagramnya, yang mencetuskan kontroversi. - Lindsay Lohan Bertudung, Diana Danielle Pula Bergaya Seksi

SHARING GOOD

0 Comment to "Lindsay Lohan Bertudung, Diana Danielle Pula Bergaya Seksi"

Post a Comment