Saturday 21 February 2015

Walaupun Aku Pondan, Tapi Aku Bahagia Dengan Suami

Kenyataan "Walaupun Aku Pondan, Tapi Aku Bahagia Dengan Suami" yang timbulkan Persoalan besar di sini, macam mana dia boleh ada suami? di manakah mereka melangsungkan perkahwinan? Manusia malang yang keliru akalnya. Semoga kita semua terpelihara dari hubungan terlarang begini…

Walaupun Aku Pondan, Tapi Aku Bahagia Dengan Suami

Walaupun Aku Pondan, Tapi Aku Bahagia Hidup Bersama Suami dan Anak Angkatku Terbaru, status seorang lelaki yang menyerupai wanita yang dipercayai bernama Auliya Aqila Aryana mengundang kontroversi dan kritikan hebat dari pengguna laman sosial…

Walaupun Aku #AuliyaAqilaAryana Pon dan, Tapi Aku Bahagia Hidup Bersama Suami #NikMuhammadHafiz dan Anak Angkatku #AinaQalis

Gambar dan status kontroversi itu dikongsikan di laman instagram akaun bernama @aqilaaryana yang menampakkan wajahnya (terserlah kelakian) dan seorang lelaki (sado) bersama seorang budak.

SHARING GOOD

0 Comment to "Walaupun Aku Pondan, Tapi Aku Bahagia Dengan Suami"

Post a Comment