Monday 23 February 2015

Wanita ini terpaksa bayar RM20 ribu pada Zizan

Marina.jpg

Ingat lagi tak dengan kes Zizan Razak disaman bekas pengurusnya setengah juta tu? Rasanya yang terakhir perkembangan kes ni ialah Marina telah berjaya memperolahi perintah injuksi sementara untuk menghalang Zizan dari menandatangi sebarang kontrak baru..

Terkini, pemohonan Zizan untuk membatalkan saman Marina berhubung pembekuan akaun syarikat pengurusan artis Wire Fame Entertainment Sdn Bhd telah berjaya.. Malah Marina jugak perlu membayar kos sebanyak RM20,000.. RM10,000 kepada Maybank Islamic dan RM10,000 lagi kepada Zizan..

Dah semakin menarik pulak kes mereka ni, bila Miss A tengok kira mereka ni seri satu sama la ye… Hari tu Marina berjaya memperoleh perintah injuksi sementara pada Zizan.. Kali ni Zizan pulak berjaya membatalkan hasrat Marina untuk menghalang pembekuan akaun syarikat tersebut..

Puncanya kerana bekas pengurus Zizan gagal membuktikan penderitaan yang ditanggung akibat pembekuan akaun berkanaan seperti yang didakwa dalam mahkamah.. Cakap je tak guna, kalau masuk mahkamah kena la ada bukti sekali..

Semakin hari perkembangan kes Zizan dan Marina ni makin menarik, sama-samalah kita nantikan siapa yang antara mereka akan menang di mahkamah nanti.. Miss A/UtaraNews.com - Wanita ini terpaksa bayar RM20 ribu pada Zizan

SHARING GOOD

0 Comment to "Wanita ini terpaksa bayar RM20 ribu pada Zizan"

Post a Comment