Monday 23 February 2015

Owner Pencuri Movie Nak Saman Aku





Ramai gak yang PM aku suruh delete post pasal Owner Pencuri Movie.. Yang Lagi Kelakar Gambar2 dekat Broga Hill dengan seorang blogger pun sudah dipadam. Bertapa takutnya mereka yang bersalah yang merosakkan hak cipta Filem-Filem Melayu.



Secara Jelasnya, Aku bukan padam secara keseluruhan. Segala bukti-bukti Siapa Owner Pencuri Movie Aku Simpan. HAHA. Ini kalau dapat Yusof Haslam mahu tak masuk penjara si Kacak tu..



Aku Siap buat folder khas pasal mereka-mereka ini. Nak saman aku konon. Belum Lagi kena saman dengan Penerbit filem Malaysia sebab langgar hak cipta.



Well sebagai blogger dan pencari Maklumat memang itulah tugasnya.





- Owner Pencuri Movie Nak Saman Aku

SHARING GOOD

0 Comment to "Owner Pencuri Movie Nak Saman Aku"

Post a Comment